Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou služby převzetí a využití, případně
odstranění uličních smetků vzniklých při úklidu a údržbě komunikací. Jedná se o následující odpad kategorie ,,O“: k.č. 20 03 03 Uliční smetky. Předpokládaná produkce odpadu je cca 1800 t / rok, přičemž účastník musí mít dostatečnou kapacitu k příjmu této předpokládané produkce. Doprava do zařízení pro nakládání s odpady není předmětem této veřejné zakázky, dopravu si zabezpečuje zadavatel (objednatel) vlastním vozovým parkem. Z tohoto důvodu s ohledem na environmentální odpovědnost zadavatele je stanovena maximální povolená dojezdová vzdálenost (doba), a to na max. 40 minut jízdy nákladním vozidlem. Vzdálenost (doba) max. 40 minut je vzdáleností dojezdovou, nejde tedy o vzdálenost určenou vzdušnou čarou, ale o dobu, kterou musí absolvovat vozidlo po pozemní komunikaci od provozovny zadavatele, nacházející se na adrese Masná 7, 602 00 Brno do adresy umístění zařízení k převzetí a využití předmětných odpadů, tedy místa vykládky odpadů, která je uvedena ve smlouvě. Doba bude měřena v režimu ,,Rychlá trasa nezohledňuje provoz a bez vyloučení placených úseků.“ Podrobněji je tato podmínka vymezena v čl. XII zadávací dokumentace.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.bkom.cz)
Název | CPV kód | Doplňkové kódy |
---|---|---|
Odvoz odpadu | 90512000-9 |
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Výzva k podání nabídky |
![]() |
256,72 KiB | |
Zadávací dokumentace |
![]() |
319,34 KiB | |
Příloha č. 1 Zadávací dokumentace | Krycí list nabídky |
![]() |
44,50 KiB |
Příloha č. 2 Zadávací dokumentace | Čestné prohlášení - základní způsobilost |
![]() |
48,50 KiB |
Příloha č. 3 Zadávací dokumentace | Konsolidované čestné prohlášení |
![]() |
48,00 KiB |
Příloha č. 4 Zadávací dokumentace | Čestné prohlášení o splnění podmínek Nařízení Rady (EU) 2022/576 |
![]() |
25,26 KiB |
Příloha č. 5 Zadávací dokumentace | Rámcová dohoda o poskytování služeb včetně přílohy č. 1 (cenová kalkulace) |
![]() |
45,86 KiB |
Datum | Druh zprávy | Odesílatel | Předmět | o. | |
---|---|---|---|---|---|
09.01.2025 11:41 | výzva | Václav Ostrovský | Výzva |
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Písemná zpráva zadavatele |
|||
Písemná zpráva zadavatele |
![]() |
281,75 KiB | |
Ostatní |
|||
Sdělení o zrušení zadávacího řízení |
![]() |
226,25 KiB |
Název URL odkazu | URL adresa |
---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://zakazky.bkom.cz/vz00000631 |